Musim Durian Dah Tiba

durian

Best tak tengok gambar durian ni.. Tentu rasa terliur kan.. Musim buah durian kali ini aku tak terlepas untuk membeli dan merasai pelbagai jenis durian. Tak kiralah durian kampung mahupun durian klon. Boleh kata setiap minggu ada je durian yang aku rasa. Tak kiralah beli di pasar tani ataupun dapat free. Semalam balik kampung pun dapat makan lagi buah durian. Siap bawa balik sini lagi.

durian2

Walau apa jenis durian yang aku makan, memang durian klon paling best. Durian klon yang aku dah rasa antaranya seperti D2, D145, Udang Merah, D197, D99 dan ada yang aku tak ingat. Durian klon D24 je belum dapat rasa lagi musim ni. Hari tu pergi pasar tani, harganya mencecah RM10/kilo. Tak larat nak beli kalau harga macam tu mahal..

Anda dah rasa ke belum?

—————————————————————————————

Dapatkah Hadiah Misteri Dengan Menjawab Soalan Kajian Ini <-Klik Sini

Number of View :10249