Durian Sabah, Durian Isu, Durian Pakan, Durian Merah…

durian

Gambar ni aku ambil masa pergi pameran tahun 2004. Pameran apa, aku pun dah tak ingat.. Macam-macam pameran dah aku kunjungi.. Jadi, mungkin artikel yang seterusnya aku nak tunjukkan gambar-gambar lama yang masih ada dalam simpanan aku. Nak cerita banyak aku tak reti..  biarlah gambar ini menceritakan segalanya..

Kalau mereka yang berada di Sabah Sarawak tentu dah biasa tengok durian ni kan.. Yang berada di Semenanjung tentu jarang sekali.. apatah lagi merasainya.. SO.. kalau ada cerita di sebalik gambar ni, haraplah dapat dikongsi bersama..

—————————————————————————————

Dapatkah Hadiah Misteri Dengan Menjawab Soalan Kajian Ini <-Klik Sini

Number of View :27028